Monday, April 25, 2011

tesco..^_^

salam
lamanye xpi tesco..hr ni lps hbs paper iek pi mkn kat kedai 24 jam then pi tesco....nk tau kitorg beli ape???..xbeli ape2 pon..just beli roti kat kedai kek jer...hehehe..xde keje...pusing2 sambil mengarut ngan dak2 ni..sorg suh curi sorg lg ajk minum a***k hahahah...ingat kitorg serius ker...giler nk msuk neraka jahanam bleh la nk buat cmtu........kami ni budak2 baik2 tau...zali ngan kini plak ckp sal no min woo oppa(gmbr dia kat entry ni)  yg seksi n macho..kihkihkih..gatal nooo...hehehehe..bile la org nk masuk merisik tp ade ke org nk msuk ping sy..hukhukhuk..
cedih..sobsob..

No comments:

Post a Comment