Thursday, April 14, 2011

ape sy buat hr ni...^_^

salam

hai hai hai...lama x buat entry..why?i,m busy...busy ape la...study la ape lg...study kerrr...hahaha...kla hr ni buku ade depan muka tp mata mengadap laptop..cam biasa..hehehe...kla disebbkan sy boring sgt kat bilik sy pi jogging...what???atie pi jogging x cayela...sy sendiri x pcaya ape yg sy buat...buang tabiat kot...xdela sy juz nk rehatkan minda pusing tasik tgk pemandgan nasib baik cik biawak xde kat ats darat diorg kat dlm air...so hr ni sgt best jogging smbil dgr lagu..hehehe

sempat lg ambik time jog..hehehe..u know me so well..
then,mlm td kami beramai2 sambut besday fatina n sumaiya..punyela lama br sambut..biasala kitorg sengaja..kecian kat fatina..maap ya..hehehe..well semua teguran awk sy trima n take it as a +ve thing..sy tau sy byk kekurgan...sob sob..well sgt best td tgk semua org jadi x mtg...zali dgn aksi ponyo nye...hehehe..tima kaceh kat lin sebb buat demo silat kat kitorg n zali ngan odah jd mangsa awk..hahaha..nnti sy kahwin sy jemput awk tuk buat persembahan..tempah awl2..mmg xleh cr pasal ngan awk la lepas ni..sgt hepi..hidup sy ceria dgn kehadiran kamu semua odah,mimi,sal,fatina,syima,sue,zali,kini,lin,nurul,sumaiyah..hehehe...syima cepat2 buat video n mimi awk upload gmbr tu kat fb..biar jer muka sue yg buruk tu...biar semua org tgk..kihkihkih..

p/s: x sabar nk pi langkawi..yea yea..yes xyah blk ngan bas..hehehe..

No comments:

Post a Comment