Wednesday, June 1, 2011

fall in love...^_^

salam..
there u go...another entry...hehehe...nk bgtau sy jatuh cinta dgn crite ni!!!!
drunken to love you...!!!
hehehe...ni bukan korea but taiwan punye drama...love this drama...cite ni klakar sgt2 dr first2 episod lg...n first episod air mata korg akan menitis kalo tgk cite ni...lg best dr hi!my sweetheart...actress yg sama but different hero la of course xkan sama lak...10star...heheehe...br tgk 3rd episode dah cmni...hehehe...
ni part yg plg klakar..terbahak2 gelak

so sape2 yg minat drama cmni bleh la tgk....must watch...except cik sengal kite lin 4 sure xkan tgk...hehehehe

p/s: xblk kmpg lg...hr sabtu ni or ahad confirm blk...risau la plak projek yg incharge...haish...

4 comments:

  1. dont worry darl,,,nanti sue tlg ye

    ReplyDelete
  2. haha. x nak ar sy tengok. asek2 buat muka comel, asek2 nanges, asek2 gaduh.

    ReplyDelete
  3. alaa tgkla...tgkla yer dinosour holic...hikhikhik

    ReplyDelete